İstanbul/ DHA
Fenerbahçe Kulübü, Diyarbakır'daki saldırı sonrası "Terörü lanetliyoruz" başlığıyla kınama mesajı yayınladı.
Kulübün internet sitesinden yaptığı açıklama şöyle;
"Diyarbakır'ın merkez Bağlar ilçesinde polis servis aracının geçişi sırasında teröristlerce düzenlenen bombalı saldırı sonucunda şehit ve yaralıların bulunduğunu üzülerek öğrenmiş bulunmaktayız.
Yaşanan hain terör saldırısını lanetleyerek, ulusumuzun birlik ve bütünlüğüne karşı yapılmış bu tür olayların bir an önce son bulmasını temenni ediyor, saldırıda hayatını kaybeden polislerimize Allah'tan rahmet, yaralı polis ve vatandaşlarımıza acil şifalar diliyoruz."
Son Dakika › Güncel › Fenerbahçe Kulübü: 'Terörü Lanetliyoruz' - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.