Gaziantep'te yasa dışı yollardan yurda giriş yaptığı belirlenen 7 düzensiz göçmen yakalandı.
İl Emniyet Müdürlüğünden yapılan açıklamaya göre, Şehitkamil İlçe Emniyet Müdürlüğüne bağlı ekipler, Şehirlerarası Otobüs Terminali'nde şüphe üzerine 7 kişiyi durdurdu.
Türkiye'ye kaçak yollardan giriş yaptığı tespit edilen 7 kişinin üzerlerinde yapılan aramalarda sahte ikamet izin belgesi ele geçirildi.
Göçmenlerin, işlemlerin ardından sınır dışı edilecekleri belirtildi.
Son Dakika › Güncel › Gaziantep'te 7 düzensiz göçmen yakalandı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.