
Gaziantep'te yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirlerini ihlal eden 146 kişiye para cezası kesildi.
İl Emniyet Müdürlüğünden yapılan açıklamaya göre, kent genelinde Kovid-19 tedbirlerine yönelik denetimler sürüyor.
Bu kapsamda dün gerçekleştirilen denetimlerde, sokağa çıkma yasağını ihlal eden 1, sosyal mesafe ve maske kuralına uymayan 145 kişiye para cezası uygulandı.
Denetlenen 1000 iş yerinde ise olumsuzluğa rastlanmadı.
Son Dakika › Güncel › Gaziantep'te Kovid-19 tedbirlerini ihlal eden 146 kişiye para cezası - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.