Gaziantep'te Vatandaşlar Sandık Başına Gitti - Son Dakika
Son Dakika Logo

Gaziantep'te Vatandaşlar Sandık Başına Gitti

16.04.2017 08:18

Gaziantep'te vatandaşlar sandık başına gittiGAZİANTEP'te, Cumhurbaşkanlığı hükümet sistemini öngören Anayasa değişikliğine ilişkin referandum başladı.

Gaziantep'te vatandaşlar sandık başına gitti

GAZİANTEP'te, Cumhurbaşkanlığı hükümet sistemini öngören Anayasa değişikliğine ilişkin referandum başladı.

Kentte kurulan 3 bin 345 sandıkta görevliler, referanduma ilişkin tercih pusulalarını kontrol edip mühürledi. Hazırlıkların tamamlanmasının ardından saatlerin 07.00'yi göstermesiyle birlikte seçmenler içeriye alındı. 1 milyon 178 bin 748 seçmenin bulunduğu kentte, erken saatlerde sandık başına gelenlerin yoğun olduğu gözlendi. Seçmenler, sonucun ülkeye hayırlı olması temennisinde bulundu.

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Gaziantep'te Vatandaşlar Sandık Başına Gitti - Son Dakika


Advertisement