GAZİANTEP - Yolcu otobüsünde uyuşturucu ele geçirildi - Son Dakika
Son Dakika Logo

GAZİANTEP - Yolcu otobüsünde uyuşturucu ele geçirildi

05.03.2021 21:23  Güncelleme: 22:48

Gaziantep'te yolcu otobüsündeki valizde 1 kilogram esrar bulundu, yolcu gözaltına alındı.

Gaziantep'te yolcu otobüsündeki valizde 1 kilogram esrar bulundu, yolcu gözaltına alındı.

İl Jandarma Komutanlığı ekipleri, Gaziantep- Şanlıurfa Otoyolu Doğu gişeleri yakınlarında oluşturdukları uygulama noktasında Siirt'ten İzmir'e giden yolcu otobüsü durduruldu.

Narkotik köpeği "Çevik"in otobüsün bagaj kısmında bir valize tepki vermesi üzerine ekiplerin yaptığı aramada valizde 1 kilogram esrar ele geçirildi.

Gözaltına alınan E.K'nin jandarmadaki işlemleri devam ediyor.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel GAZİANTEP - Yolcu otobüsünde uyuşturucu ele geçirildi - Son Dakika


Advertisement