Gaziantep'te 4. Organize Sanayi Bölgesi'nde dün gece bir ambalaj fabrikasında çıkan yangın büyük çapta maddi hasara neden olurken, olayda ölen ya da yaralanan olmadı.
Dün gece geç saatlerde 4. Organize Sanayi Bölgesi'nde bulunan Elit Ambalaj fabrikasının depo bölümünde elektrik kontağından çıktığı sanılan yangın büyük çapta maddi hasara neden oldu. Sabah saatlerine kadar devam eden soğutma çalışmaları Gaziantep Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Daire Başkanlığı ve Organize Sanayi Bölgesi itfaiye ekipleri tarafından yapıldı. Yangında ölen ya da yaralanan olmazken, yangının ardından fabrikanın depo bölümü tamamen kül oldu. - GAZİANTEP
Son Dakika › Güncel › Gaziantep'teki Yangın Büyük Çapta Maddi Hasara Neden Oldu - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.