Genç Kız, Banyoda Sızan Karbonmonoksit Gazından Zehirlenerek Öldü - Son Dakika
Son Dakika Logo

Genç Kız, Banyoda Sızan Karbonmonoksit Gazından Zehirlenerek Öldü

13.01.2012 23:35

İzmir'in Karabağlar İlçesi'nde, girdiği banyoda şofbenden sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 19 yaşındaki Fatma Çaylak, kaldırıldığı hastanede hayatını kaybetti.

İzmir'in Karabağlar İlçesi'nde, girdiği banyoda şofbenden sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 19 yaşındaki Fatma Çaylak, kaldırıldığı hastanede hayatını kaybetti.

Olay, İhsan Alyanak Mahallesi 4995 Sokak 26 numarada saat 19.00 sıralarında meydana geldi.Ailesiyle oturan 19 yaşındaki Fatma Çaylak, banyoya girdi. Aradan uzun bir zamanın geçmesine rağmen Çaylak'ın banyodan çıkmaması üzerine durumdan şüphelenen ablası içeri girdi. Fatma Çaylak'ı baygın bir şekilde yerde yatarken bulan ablası, ağabeyinin de yardımıyla, genç kızı, İzmir Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne götürdüler. Tedaviye alınan Fatma Çaylak, kurtarılamadı. Şofbenden sızan karbonmonoksit gazından zehirlendiği belirtilen Çaylak'ın, cesedi, otopsi için İzmir Adli Tıp Kurumu morguna götürüldü. Olayla ilgili soruşturma başlatıldı. - İzmir

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Genç Kız, Banyoda Sızan Karbonmonoksit Gazından Zehirlenerek Öldü - Son Dakika


Advertisement