Tekirdağ Göç İdaresi Müdürü Ömer Gümüş, "18 Aralık Dünya Göçmenler Günü" dolayısıyla Vali Aziz Yıldırım'ı makamında ziyaret etti.
Valilikten yapılan yazılı açıklamada, Gümüş'ün göç idaresi çalışmaları hakkında Yıldırım'a bilgiler verdiği belirtildi.
Açıklamada, Vali Yıldırım'ın ziyaretten memnuniyet duyduğunu belirterek, Gümüş'e teşekkür ettiği kaydedildi.
Son Dakika › Güncel › Gümüş'ten Vali Yıldırım'a Ziyaret - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.