Hareketsizliğin En Büyük Nedeni Televizyon" - Son Dakika
Son Dakika Logo

Hareketsizliğin En Büyük Nedeni Televizyon"

Hareketsizliğin En Büyük Nedeni Televizyon"
12.10.2016 09:42

Kırklareli Sağlık Müdürü Fatih Selvi, televizyonun insanları hareketsiz bir yaşama yönlendirdiğini savunarak, sağlıklı yaşam için fiziksel aktivitenin önemli olduğunu söyledi.

Kırklareli Sağlık Müdürü Fatih Selvi, televizyonun insanları hareketsiz bir yaşama yönlendirdiğini savunarak, sağlıklı yaşam için fiziksel aktivitenin önemli olduğunu söyledi.

Selvi, AA muhabirine yaptığı açıklamada, en büyük sağlık problemlerinin hareketsizlikten kaynaklandığını söyledi.

Fiziksel aktivitenin çok önemli olduğunu belirten Selvi, tüm vatandaşları spor yapmaya davet etti.

Haftada en az 3 defa aktivite yapılması gerektiğini dile getiren Selvi, şunları kaydetti:

"Sağlıklı yaşam için fiziksel aktivite yapılmalı. Hareketsizliğin en büyük nedeni televizyon. Bu nedenle iki yaşın altındaki bebeklerin hiç televizyon seyretmesi önerilmez. Daha büyük çocuklarda ise ideal olanı günde bir saat televizyon izlenmesi, bu sürenin günde iki saati kesinlikle geçmemesidir. Çocuklar televizyonu mutlaka bir erişkin ile birlikte izlemelidirler. Her vatandaşımızın fiziksel aktiviteler yapmalarını öneriyoruz. Fiziksel aktivite yap, sağlığını koru."

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Hareketsizliğin En Büyük Nedeni Televizyon' - Son Dakika


Advertisement