Bolu'da, bir otomobilin çarpması sonucu beli kırılan köpek tedavi altına alınırken, başında bekleyen kedi görenleri şaşırtı.
Bolu Belediyesi hayvan barınağında tedavi altında bulunan bir köpek ve yanındaki kedi insanlığa ders verdi. 'Mazlum' adı verilen köpeğe sokakta yürürken bir otomobil çarptı. Beli kırılan köpek
veterinerler tarafından tedavi altına alındı. Bolu Belediyesi'ne ait hayvan barınağındaki tedavi odasında operasyon geçiren 'Mazlum', daha sonra kafeste koruma altına alındı. Yaralı köpeğin refakatçiliğini ise bir kedi yaptı. Köpeğin hareketsiz halde durduğunu gören kedi, yaralı köpeğin yanına girdi. Görevliler
önce köpeğin kediye zarar verebileceğini düşünerek kafesten çıkartmak istedi. Ancak, ne kedi ne de köpek birbirinden ayrılmadı. İki dostun
aynı kafeste yiyip içmesi herkesi şaşırttı. - BOLU
Son Dakika › Güncel › Hasta Köpeğin Refakatçiliğini Kedi Yaptı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.