İçinde Altın Bulunan Çantayı Sahibine Teslim Eden Zabıtalara Ödül - Son Dakika
Son Dakika Logo

İçinde Altın Bulunan Çantayı Sahibine Teslim Eden Zabıtalara Ödül

İçinde Altın Bulunan Çantayı Sahibine Teslim Eden Zabıtalara Ödül
23.01.2015 12:36

Kırıkkale Belediye Başkanı Mehmet Saygılı, park kenarında buldukları içinde bir miktar altın bulunan çantayı sahibine ulaştıran zabıtaları ödüllendirdi.

Kırıkkale Belediye Başkanı Mehmet Saygılı, park kenarında buldukları içinde bir miktar altın bulunan çantayı sahibine ulaştıran zabıtaları ödüllendirdi.

Belediye Zabıta Komiserleri Aydın Uğurer ve Ekrem Köksal ile temizlik amiri Alparslan Yurtoğlu, bir parkta buldukları içerisinde altın bulunan çantayı, uzun uğraşlar sonucu sahibini bularak teslim etti. Personelin örnek davranışını taktirle karşıladığını belirten Belediye Başkanı AK Partili Mehmet Saygılı, birer çeyek altınla ödüllendirdi. - Kırıkkale

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel İçinde Altın Bulunan Çantayı Sahibine Teslim Eden Zabıtalara Ödül - Son Dakika


Advertisement