Kırıkkale Belediye Başkanı Mehmet Saygılı, park kenarında buldukları içinde bir miktar altın bulunan çantayı sahibine ulaştıran zabıtaları ödüllendirdi.
Belediye Zabıta Komiserleri Aydın Uğurer ve Ekrem Köksal ile temizlik amiri Alparslan Yurtoğlu, bir parkta buldukları içerisinde altın bulunan çantayı, uzun uğraşlar sonucu sahibini bularak teslim etti. Personelin örnek davranışını taktirle karşıladığını belirten Belediye Başkanı AK Partili Mehmet Saygılı, birer çeyek altınla ödüllendirdi. - Kırıkkale
Son Dakika › Güncel › İçinde Altın Bulunan Çantayı Sahibine Teslim Eden Zabıtalara Ödül - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.