İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, Düzce'de yaşanan depremin merkez üssü Gölyaka ilçesinde muhtarlarla değerlendirme toplantısı gerçekleştirdi. Soylu, toplantının ardından Jandarma Genel Komutanlığı Mobil Mutfak tırında hazırlanan yemekten yedi.
Son Dakika › Güncel › İçişleri Bakanı Soylu, Gölyaka'da ziyaretlerde bulundu - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.