İlkokul Öğrencilerinden Adliyeye Ziyaret - Son Dakika
Son Dakika Logo

İlkokul Öğrencilerinden Adliyeye Ziyaret

11.04.2016 18:09

Bingöl Merkez Ankara Büyükşehir Belediyesi İlkokulu öğrencileri, Bingöl Adliye Sarayını ziyaret etti.

Bingöl Merkez Ankara Büyükşehir Belediyesi İlkokulu öğrencileri, Bingöl Adliye Sarayını ziyaret etti.

Sınıf öğretmeni Mehmet Bek ile 2-D sınıfı öğrencileri, "Toplum Hizmeti" etkinliği kapsamında farklı meslek gruplarını tanımak amacıyla savcı ve hakimlerle bir araya geldi.

Basın Savcısı Süleyman Polat tarafından karşılanan öğrenciler, duruşma salonuna geçerek burada hakim ve savcılara ait cübbeleri giydi.

Savcı ve hakimlerden meslekleri hakkında bilgi alan öğrenciler, adliye çalışanlarıyla fotoğraf çektirdi.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel İlkokul Öğrencilerinden Adliyeye Ziyaret - Son Dakika


Advertisement