Gaziantep'in İslahiye İlçesi'nde, hasta olan 2 öğrenci Seviye Belirleme Sınavı'na (SBS) tedavi gördükleri hastanede girdi.
Türkiye genelinde yapılan SBS'ye apandisit ameliyatı olan İslahiye Karacaoğlan Ortaokulu öğrencisi Ali Polat ile duvardan düşerek bacağını kıran Altınüzüm Ortaokulu öğrencisi Serkan Aruz tedavi gördükleri İslahiye Devlet Hastanesi'nde girdi. İki öğretmenin gözetiminde hasta yatağında sınava giren öğrencilerin aileleri dışarıda bekledi. Öğrencilerin anneleri, çocuklarının gelecekleri için önemli olan sınavın hastanede yapılmasından mutluluk duyduklarını dile getirdi. İlçe Milli Eğitim Müdürü Halil İbrahim Demirtaş, şube müdürleriyle birlikte hastaneyi ziyaret ederek, öğrencilere geçmiş olsun dileğinde bulunup başarılar diledi. - Gaziantep/ Islahiye
Son Dakika › Güncel › İslahiye'de Hasta Öğrenciler Sbs'ye Hastanede Girdi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.