Isparta Maaşlarını Alamadıkları Gerekçesiyle Vince Çıktılar - Son Dakika
Son Dakika Logo

Isparta Maaşlarını Alamadıkları Gerekçesiyle Vince Çıktılar

12.05.2019 18:30

Isparta'da üniversite yerleşkesindeki inşaatta çalışan 2 işçi paralarını alamadıkları gerekçesiyle vince çıktı.

Isparta'da üniversite yerleşkesindeki inşaatta çalışan 2 işçi paralarını alamadıkları gerekçesiyle vince çıktı. Polis ve diğer işçilerin ikna edemediği işçiler, inşaat firması yetkilileriyle görüştükten sonra indi. Olay, dün Süleyman Demirel Üniversitesi (SDÜ) Doğu Yerleşkesi'ndeki yurt inşaatında meydana geldi. İnşaatta çalışan işçiler paralarını alamadıkları gerekçesiyle eylem yaparken, 2 işçi vincin üzerine çıktı. İhbar üzerine polis ve itfaiye ekipleri olay yerine sevk edildi.

Polislerin ikna girişimlerine rağmen inmeyen işçileri arkadaşları da vazgeçiremedi. Bir süre sonra inşaatı yapan firmanın yetkilisiyle telefonda görüşen işçiler ikna olup, indi.

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Isparta Maaşlarını Alamadıkları Gerekçesiyle Vince Çıktılar - Son Dakika


Advertisement