İstanbul ve Düzce, Kovid-19'a karşı aşılamada "mavi kategori"ye geçti - Son Dakika
Son Dakika Logo

İstanbul ve Düzce, Kovid-19'a karşı aşılamada "mavi kategori"ye geçti

İstanbul ve Düzce, Kovid-19\'a karşı aşılamada "mavi kategori"ye geçti
22.12.2021 21:06  Güncelleme: 21:09

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, Kovid-19 ile mücadele kapsamında İstanbul ve Düzce'nin "mavi kategori"ye geçtiğini bildirdi.

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, Kovid-19 ile mücadele kapsamında İstanbul ve Düzce'nin "mavi kategori"ye geçtiğini bildirdi.

Koca, Twitter'daki hesabından, "Dün Nevşehir, bugün İstanbul ve Düzce mavi kategorisine geçti. Aşılanma oranımız arttıkça salgının seyri bugün olduğundan daha çok değişecek." ifadesini kullandı.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel İstanbul ve Düzce, Kovid-19'a karşı aşılamada 'mavi kategori'ye geçti - Son Dakika


Advertisement