Elazığ'ın Sivrice ilçesinde, 12 Mart İstiklal Marşı'nın Kabulü ve Mehmet Akif Ersoy'u Anma Günü dolayısıyla tören düzenlendi.
Gölbaşı Mahallesi'ndeki Cumhuriyet Ortaokulu'nda düzenlenen tören, saygı duruşunda bulunulması ve İstiklal Marşı okunmasıyla başladı.
Öğrenciler tarafından İstiklal Marşı şiirinin okunmasıyla devam eden törende, Mehmet Akif Ersoy anıldı.
Törenin sonunda, öğrenciler tarafından Mehmetçiğe yazılan mektuplar ile Türk bayrağı, Afrin'e gönderilmek üzere Belediye Başkanı Ebubekir Irmak'a teslim edildi.
Son Dakika › Güncel › İstiklal Marşı'nın Kabulünün 97. Yılı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.