Gaziantep Valisi Ali Yerlikaya, jandarma teşkilatının 178. kuruluş yıl dönümü dolayısıyla mesaj yayımladı.
Yerlikaya, mesajında, jandarmanın güvenliğin, özgürlüklerin temel teminatı olduğu anlayışıyla, şehit kanlarıyla emanet edilen vatan toprağının her karışında Türkiye Cumhuriyeti'nin önemli bir gücü ve teminatı olmaya devam edeceğini belirtti.
Görevi başında şehit düşen jandarma teşkilatı çalışanlarına Allah'tan rahmet dileyen Yerlikaya, "Kahraman gazilerimizi minnetle anıyorum. 178 yıldır ulusuna ve ülkesine fedakarca ve kahramanca hizmet eden, tarihi şan, şeref ve başarılarla dolu bir kanun ordusu olan jandarma teşkilatının bu güzel gününü tebrik ediyor, bütün jandarma personelimize sağlık, esenlik ve başarılar diliyorum." ifadesini kullandı.
Son Dakika › Güncel › Jandarma Teşkilatının 178. Kuruluş Yıl Dönümü - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.