Bulanık Kaymakamı Hacı Arslan Uzan, Bulanık Anadolu Lisesini ziyaret etti.
İlçe Milli Eğitim Şube Müdürü Mustafa Ergen ile okula giden Uzan, burada incelemelere bulundu, pansiyonda öğrencilerle bir araya geldi.
Uzan, yaptığı konuşmada, öğrencilik yıllardan bahsederek tecrübelerini anlattı.
Düzenli ders çalışmanın yararına değinen Uzan, öğrencilere hedeflerine ulaşmaları için destek sağlayacaklarını dile getirdi.
Son Dakika › Güncel › Kaymakam Uzan'dan Okul Ziyareti - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.