İSTANBUL Beşiktaş'taki bombalı saldırıda şehit olan polisler için Kayseri Emniyet Müdürlüğü'nü ziyaret eden ilkokul öğrencileri, başsağlığı dileğinde bulundu.
Osman Göksu İlkokulu öğrencileri, Emniyet Müdürlüğü'nde Müdür Yardımcısı Mahir Kenanoğlu'nun konuğu oldu. Öğrenciler, bir süre sohbet ettikleri Kenanoğlu'na bombalı saldırıda şehit olan polis ve sivil vatandaşlar için başsağlığı dileğinde bulundu. Öğrenciler, emniyetteki polislere gül verdi.
- Kayseri
Son Dakika › Güncel › Kayseri'de İlkokul Öğrencilerinden Emniyete Ziyaret - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.