Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Namık Ak, Vali Mehmet Alpaslan Işık'a iade-i ziyarette bulundu.
Valilik Makamında gerçekleşen ziyarette kabullerinden dolayı Vali Işık'a teşekkür eden Rektör Ak, ziyarette üniversitenin bilimsel ve akademik çalışmalarının yanı sıra salgın sürecinde uzaktan devam devam eden eğitim - öğretim faaliyetleri hakkına bilgiler verdi.
Ziyaretten duyduğu memnuniyeti ifade ederek konuğuyla bir süre sohbet eden Vali Işık, KMÜ Rektörü Ak'a çalışmalarında başarılar diledi.
Son Dakika › Güncel › KMÜ Rektör'ü Ak'tan Vali Işık'a Ziyaret - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.