Polis ekiplerinin şehir merkezinde gezerek araçtan anons yapmaları Sakarya'da polisler vatandaşlara "evde kal" çağrısında bulundu
Sakarya İl Emniyet Müdürlüğüne bağlı trafik polisleri, ekip otosundan yaptıkları anonslarla vatandaşlarla zorunlu olmadıkça evden çıkmamaları çağrısında bulundu.
Ekipler, ayrıca polis arabasının üzerinde bulunan led ekrandan "#EvdeHayatVar", "#EvdeKalSakarya", "#EvdeKalTürkiye" ve "#BirlikteBaşaracağız" yazılarını paylaştı.
Son Dakika › Güncel › Koronavirüs tedbirleri - Polis ekipleri vatandaşları uyardı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.