Kovid-19 nedeniyle hayatını kaybeden Kore gazisi son yolculuğuna uğurlandı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Kovid-19 nedeniyle hayatını kaybeden Kore gazisi son yolculuğuna uğurlandı

Kovid-19 nedeniyle hayatını kaybeden Kore gazisi son yolculuğuna uğurlandı
19.12.2020 19:19  Güncelleme: 19:23

Antalya'nın Kaş ilçesinde yaşayan ve yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedavisi gördüğü hastanede yaşamını yitiren Kore gazisi Nebi Er'in cenazesi toprağa verildi.

Antalya'nın Kaş ilçesinde yaşayan ve yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedavisi gördüğü hastanede yaşamını yitiren Kore gazisi Nebi Er'in cenazesi toprağa verildi.

Çayköy Mahallesi'nde ikamet eden ve Kovid-19 nedeniyle tedavi gördüğü Kaş Devlet Hastanesinde hayatını kaybeden 90 yaşındaki Er'in Türk bayrağına sarılı naaşı, Çayköy Mezarlığı'na getirildi.

Gerekli tedbirler alınarak kılınan cenaze namazının ardından Er'in cenazesi defnedildi.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Kovid-19 nedeniyle hayatını kaybeden Kore gazisi son yolculuğuna uğurlandı - Son Dakika


Advertisement