Kütahya'da İçtikleri Sütten Rahatsızlanan 19 Öğrenci Hastanelik Oldu - Son Dakika
Son Dakika Logo

Kütahya'da İçtikleri Sütten Rahatsızlanan 19 Öğrenci Hastanelik Oldu

Kütahya\'da İçtikleri Sütten Rahatsızlanan 19 Öğrenci Hastanelik Oldu
04.05.2012 15:41

Kütahya'da okullarında dağıtılan sütten rahatsızlanan 19 ilköğretim okulu öğrencisi ambulansla hastaneye götürüldü.

Kütahya'da okullarında dağıtılan sütten rahatsızlanan 19 ilköğretim okulu öğrencisi ambulansla hastaneye götürüldü. Öğrencilerin sağlık durumunun iyi olduğu bildirildi.

Milli Eğitim Bakanlığı, Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı ile Sağlık Bakanlığı'nın ortaklaşa yürüttüğü 'Okul Sütü Projesi' kapsamında, Vefa Mahallesi'ndeki Fevzi Çakmak İlköğretim Okulu'nda bugün öğle saatlerinde dağıtılan sütten içen öğrencilerden bazıları rahatsızlandı. Rahatsızlanan 19 öğrenci, 112 Acil Servis ambulanslarıyla Kütahya Dumlupınar Üniversitesi (DPÜ) Evliya Çelebi Eğitim ve Uygulama Hastanesi'ne kaldırıldı.

Acil serviste tedavi altına alınan ilköğretim okulu öğrencilerinin sağlık durumlarının iyi olduğu bildirildi. - Kütahya

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Kütahya'da İçtikleri Sütten Rahatsızlanan 19 Öğrenci Hastanelik Oldu - Son Dakika


Advertisement