SPOR Toto 2'nci Lig Kırmızı Grup'ta Menemen Belediyespor, Kayseri Erciyesspor'u da deplasmanda 3-1'lik skorla geçip yoluna emin adımlarla devam etti. Teknik Direktör Suat Kaya henüz galibiyeti bulunmayan Kayseri Erciyesspor karşısında disiplini elden bırakmadıklarını belirterek, "Çok kritik bir 3 puan aldık. Sanılanın aksine galibiyet kolay olmadı. 2'de 2 yaparak hedefe giden yolda bir engeli daha aştık" diye konuştu.
Kayseri deplasmanında golcü Mert Hakan Yandaş ve orta saha oyuncusu Ertuğrul Arslan'ı dinlendirdiğini belirten Suat Kaya, "İki futbolcumuzun da herhangi bir sakatlığı bulunmuyor. Önümüzde kupa maçları da var. Zaman zaman bu tür rotasyonlara gideceğim. Görev verdiğim futbolcularım Kayseri Erciyesspor karşılaşmasında ellerinden gelen tüm gayreti gösterdiler. Galibiyet serimizi daha da yukarılara çekeceğiz. Devre arasına lider girmek istiyoruz" diye konuştu.
- İzmir
Son Dakika › Güncel › Menemen Belediyespor Tam Yol - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.