Nizip'te 250 Kilo Et Yakılarak İmha Edildi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Nizip'te 250 Kilo Et Yakılarak İmha Edildi

Nizip\'te 250 Kilo Et Yakılarak İmha Edildi
17.01.2014 10:36

Gaziantep'in Nizip İlçesi'nde kesimin ardından yapılan kontrollerde sağlığa zararlı olabileceği belirlenen 250 kiloluk dana eti yakılarak imha edildi.

Gaziantep'in Nizip İlçesi'nde kesimin ardından yapılan kontrollerde sağlığa zararlı olabileceği belirlenen 250 kiloluk dana eti yakılarak imha edildi.

Nizip Belediyesi Mezbahası'nda dana kesiminin ardından etleri kontrol eden veteriner hekimler, etlerin 250 kilogramlık bölümünde sağlığa zararlı bulgulara rastladı. Bunun üzerine Zabıta Müdürlüğü ekipleri, etleri ilçe dışında bir alanda yakarak imha etti. Vatandaşın sağlığının her şeyden önemli olduğunu belirten Zabıta Müdürü Reslan Yalçın, "Biz her zaman vatandaşın sağlığını ön planda tuttuk. Bu konuda yaptığımız denetimlerimizi aralıksız bir şekilde sürdüreceğiz. Bununla birlikte veteriner kontrollerinde yapılan kesim sonrası, sağlığa aykırı etlere rastlanıldığında bunların tüketilmesine müsaade etmiyoruz. Sağlığa zararlı etleri yakarak imha ediyoruz" dedi. - Gaziantep

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Nizip'te 250 Kilo Et Yakılarak İmha Edildi - Son Dakika


Advertisement