Nusaybin Kaymakamlığı tarafından 4 mahallede bulunan hendek ve barikatları kapatmak için sokağa çıkma yasağı ilan edilmesinin ardından bazı vatandaşlar evlerini terk etti.
Nusaybin Abdulkadir Paşa, Fırat, Yenişehir ve Dicle Mahallerinde bulunan hendek ve barikatları kaldırmak için saat 07.00 itibariyle sokağa çıkma yasağı ilan edildi. Yasağın ilanıyla beraber bazı vatandaşlar yanlarına aldıkları eşyalarıyla birlikte mahallelerden çıkarak başka mahallelerdeki akrabalarının yanlarına gitti. - MARDİN
Son Dakika › Güncel › Nusaybin'de Sokağa Çıkma Yasağının Ardından - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.