Gaziantep Büyükşehir Belediyesi Doğal Hayatı Koruma Daire Başkanlığı ile Bahçeşehir Fen ve Anadolu Lisesinin birlikte yürüttüğü "Doğa ve Hayvanlar" projesi kapsamında minik öğrenciler hayvanat bahçesini ziyaret etti.
Büyükşehir Belediyesinden yapılan yazılı açıklamaya göre, proje çerçevesinde öğrenciler, kuşlar için yuva yaptı. Öğrenciler, kendi elleriyle yaptıkları kuş yuvalarını hayvanat bahçesi, Köpek Bakım Evi ve Rehabilitasyon Merkezi ile Burç ormanının muhtelif yerlerine yerleştirdiler.
Gaziantep Büyükşehir Belediyesi Doğal Hayatı Koruma Dairesi Başkanı Celal Özsöyler de öğrencilcere bilgi verdi.
Son Dakika › Güncel › Öğrenciler Hayvanat Bahçesini Ziyaret Etti - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.