
Katar'da gerçekleşen Okullar Arası Dünya Tenis Şampiyonası'nda Türkiye'yi temsil eden Okyanus Kolejleri bugün gerçekleşen müsabakada rakibi İngiltere'yi 4-2 yenerek finale çıktı. Türkiye'ye Dünya Şampiyonluğu'nu getirmek için Katar'a giden Okyanus Kolejleri Bayan Tenis Takımı 'nın kupayı kaldırmaları için son bir adım kaldı.
"Gözümüz, Hedefimiz Olan Dünya Şampiyonası'nda."
Turnuvayı değerlendiren Bayraktaroğlu, "İlk maçımızı Şili ile oynadık ve bizim icin antreman maçı gibi oldu, rahatlıkla kazandık. Ama ikinci grup maçımız daha zorluydu. Almanya tecrübeli ve güçlüydü. Teklerde iki mağlubiyet almamıza rağmen güçlü bir şekilde geri gelerek kalan dört maçımızı kazandık. Bu sayede guruptan birinci çıktık. Turnuva beklediğimiz gibi gidiyor. Almanya maçlarında hafif zorlansak da bunun üstesinden gelmeyi başardık. Bugün oynadığımız İngiltere'yi de 4-2 yenerek hedefimiz olan Dünya Şampiyonluğu'na bir adım daha yaklaştık. Önümüzde şimdi sadece final maçı kaldı. "dedi.
Son Dakika › Güncel › Okyanus Bayan Tenis Takımı Dünya Şampiyonluğu İçin Finalde - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.