Gaziantep'te ortaokul öğrencisi, okulda şakalaştığı arkadaşını bıçakla yaraladı.
Alınan bilgiye göre, merkez Şahinbey ilçesindeki 25 Aralık Ortaokulu'nda öğrenim gören S.S. (16), yanında taşıdığı bıçağıyla şaka yapmak isterken arkadaşı Y.E.S'yi (16) bacağından yaraladı.
Ambulansla Dr. Ersin Arslan Hastanesi'ne kaldırılan Y.E.S, tedavi altına alındı.
Olay yerinden kaçan S.S. ise sonrasında polis ekiplerince gözaltına alındı.
Son Dakika › Güncel › Ortaokul Öğrencisi Şakalaştığı Arkadaşını Bıçakla Yaraladı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.