Resim Kursiyerlerinden Özcan'a Ziyaret - Son Dakika
Son Dakika Logo

Resim Kursiyerlerinden Özcan'a Ziyaret

Resim Kursiyerlerinden Özcan\'a Ziyaret
09.05.2012 10:00

Yağlı Boya resim Kursu'na katılan kursiyerler 8 Nisan Keşan Belediye Başkanı Mehmet Özcan'ı makamında ziyaret ettiler.

Keşan Belediyesi Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü bünyesinde açılan Yağlı Boya resim Kursu'na katılan kursiyerler 8 Nisan 2012 Salı günü Keşan Belediye Başkanı Mehmet Özcan'ı makamında ziyaret ettiler.

Ziyaret sırasında Keşan Belediyesi'nin kendilerine sağladığı destek nedeniyle Özcan'a teşekkür ederek "Bizler yaklaşık 6 yıldan bu yana belediyenin açtığı bu yağlı boya resim kursuna katılmaktayız. Belediyemizin kültürel anlamda bu tür etkinliklere verdiği destek çok önemli. Bu nedenle sayın başkanımıza teşekkür ediyoruz" şeklinde konuştular.

Özcan'da 2012 yılında festival yapmaktan vazgeçtiklerini belirterek "Festivale harcayacağımız bütçelerin daha azıyla çeşitli kültürel etkinliklere daha fazla katkı vereceğiz. Temmuz ayı içinde Balkan Heykel Sempozyumu düzenleyeceğiz. Bu sempozyuma Yunanistan, Bulgaristan, Makedonya gibi Balkan ülkelerinden heykeltıraşlar katılacaklar. Ayrıca göreve geldiğimiz günden bu yana halkımızın katıldığı kültürel etkinliklere de büyük önem veriyoruz. Sizlerin açtığımız Yağlı Boya Resim Kursu'na gösterdiğiniz ilgi ve alaka bizleri çok mutlu ediyor. Sizlerin eserleriniz de açacağımız sergilerle halkımıza sergilemeyi hedefliyoruz. Bu sergilerin plan programı Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğümüz tarafından yapılacaktır. Siz sanata değer veren bayanlara gerçekten minnettarız. Halkımızın katılmak istediği her türlü kültürel etkinliği açmak isteriz. Siz destek vermeden bu tür etkinliklerin olması mümkün değil" dedi.

Kaynak: Bültenler

Son Dakika Güncel Resim Kursiyerlerinden Özcan'a Ziyaret - Son Dakika


Advertisement