Reyhanlı Emniyet Müdürlüğü Polis Lokali'nde, ilçedeki tüm muhtarlarla değerlendirme toplantısı yapan İlçe Emniyet Müdürü Duygu Uzundurukan, sorunları dinledi. İlçede motosiklet kazalarının önemli bir sorun haline geldiğini anlatan Müdür Uzundurukan, 90 bin nüfuslu ilçede kayıtlı 9 bin 350 motosiklet olduğunu söyledi. 2013 yılının kasım ayına kadar ilçe genelinde 75 trafik kazası olduğunu hatırlatan Uzundurukan, bunlardan 71'inin hatalı ve kurallara aykırı bir şekilde motosiklet kullanılmasından kaynaklandığını vurguladı. Uzundurukan, "Kazaların en aza indirilmesi için emniyet olarak sıkı tedbirler alıyoruz. İlçenin farklı noktalarında kontrollerimizi sürdürüyoruz. Günde ortalama 8 - 10 motosikleti trafikten men ediyoruz." dedi.
Motosikletlerin verdiği rahatsızlığın üst düzeyde olduğunu dile getiren Uzundurukan, Deniz Yıldızı Projesi kapsamında motosiklet kullananların kurallara uygun kullanmalarını sağlayamayı amaçladıklarını ifade etti. Gençlerin aileleri ile görüşmeler yapılması planını da belirten Duygu Uzundurukan, "Muhtarların da desteği ile hatalı motosiklet kullanan, ön tekerini havaya kaldırarak trafiği tehlikeye düşüren özellikle gençlerin ailelerini evlerinde ziyaret edeceğiz. Bu proje ile kazaları en aza indirmeyi hedefliyoruz. Emniyet olarak oldukça hassas davranıyoruz. Hazırladığımız resimli broşürleri vereceğiz." diye konuştu. - Hatay
Son Dakika › Güncel › Reyhanlı Emniyet Müdürü'nden 'Motosiklet' Bilgilendirmesi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.