Van İl Sağlık Müdürü Prof. Dr. Mahmut Sünnetçioğlu, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü'nü kutladı.
Kurumda çalışan kadın personelle bir araya gelen Sünnetçioğlu, günlerini kutladı, karanfil hediye etti.
Kadınların toplumun en önemli yapı taşını oluşturduğunu belirten Sünnetçioğlu, şunları kaydetti:
"Sağlık alanında gece gündüz demeden, fedakarca ve özveriyle çalışarak, ağır mesleki sorumluluklarının yanı sıra, aile içi sorumluluklarını da yerine getirmeye çalışan kadın personellerimiz başta olmak üzere tüm kadınların 8 Mart Dünya Kadınlar Günü'nü kutluyorum."
Son Dakika › Güncel › Sağlık Müdürü Sünnetçioğlu, kadınlar gününü kutladı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.