Burdur Belediye Başkanı Sebahattin Akkaya'nın ilde güzel çalışmalara imza attığını belirten M.Faruk Ozan "Sendika olarak hizmetlerinden dolayı başkanımıza teşekkür etmek için geldik. Belediyemiz ilimizin gelişmesi için çok güzel çalışmalar yapıyor. Biz de yapılan hizmetlere teşekkür etmek için Başkanımıza plâket sunmak için geldik." dedi.
Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Belediye Başkanı Sebahattin Akkaya "Amacımız ilimizi daha yaşanabilir, daha modern bir şehir yapmak. Bu amaçla mesai arkadaşlarımla birlikte gece gündüz çalışıyoruz." dedi.
Son Dakika › Güncel › Sağlık Sen Burdur Şubesi'nden Teşekkür Plâketi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.