Sağlık-Sen Ek Ödeme Yönetmeliğine Dava Açtı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Sağlık-Sen Ek Ödeme Yönetmeliğine Dava Açtı

Sağlık-Sen Ek Ödeme Yönetmeliğine Dava Açtı
19.02.2013 15:27

Sağlık-Sen, Sağlık Bakanlığı tarafından yayımlanan ek ödeme yönetmeliğine dava açtı Sağlık-Sen, Sağlık Bakanlığı tarafından yayımlanan ek ödeme yönetmeliğine dava açtı.

Sağlık-Sen, Sağlık Bakanlığı tarafından yayımlanan ek ödeme yönetmeliğine dava açtı Sağlık-Sen, Sağlık Bakanlığı tarafından yayımlanan ek ödeme yönetmeliğine dava açtı.

Sağlık-Sen Genel Başkanı Metin Memiş, yaptığı yazılı açıklamada, sağlık çalışanlarının uzun süredir beklediği ek ödeme yönetmeliğinde yer alan maddelerin çalışanları hayal kırıklığına uğrattığını belirterek, yeni yönetmelikte çalışanların beklentilerinin karşılanmadığını ve yönetmeliği bu şekilde kabul etmeyeceklerini söyledi.

Memiş, Sağlık Bakanlığı'nın artık sağlık çalışanlarının mali ve özlük haklarında herhangi bir geriye gidiş olmayacağı sözünü vermesine karşın bu sözünü yerine getirmediğini ifade ederek, yönetmelikte çalışanların lehine herhangi bir madde olmadığı gibi yönetmeliğin, var olan eski adaletsizlikleri de gidermediğini kaydetti.

Yeni dönemde sağlık çalışanlarının beklentilerinin karşılanması gerektiğini belirten Memiş, çalışanların motivasyonunu sağlayacak, geçmişten gelen eşitsizlikleri giderecek bir iradenin ortaya konulmasının sağlık çalışanlarının motivasyonuna ve iş barışına katkı sunacağını ifade etti. - Ankara

Kaynak: ANKA

Son Dakika Güncel Sağlık-Sen Ek Ödeme Yönetmeliğine Dava Açtı - Son Dakika


Advertisement