Samsunspor Teknik Direktörü Ümit Özat, 2-0 kaybettikleri Balıkesirspor maçının ardından istifa ettiğini açıkladı.
PTT 1'inci Lig ekiplerinden Samsunspor'da alınan kötü sonuçların ardından Teknik Direktör Ümit Özat bu akşam oynanan ve 2-0 kaybedilen Balıkesirspor maçının ardından yayıncı kuruluşa yaptığı açıklamada istifa ettiğini söyledi. Son 4 haftada 3 mağlubiyet, 1 beraberlik alan kırmızı-beyazlı takımda başarısızlığın sorumlusu olarak gösterilen Ümit Özat görevi bıraktığını belirterek, "Samsunspor'a bundan sonraki maçlarında başarılar dilerim" dedi.
Özat, karşılaşma sonrası basın toplantısında gazetecilere, "Gerekli açıklamayı yayıncı kuruluşa yaptım, oradan alırsınız" diyerek toplantıyı terk etti. - Samsun
Son Dakika › Güncel › Samsunspor Teknik Direktörü Ümit Özat İstifa Ettiğini Açıkladı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.