Sinop Belediyesi tarafından Sakarya Caddesi üzerinde yayalaştırma çalışması başlatıldı.
Belediye Başkanı Baki Ergül, AA muhabirine yaptığı açıklamada, 2 milyon liraya tamamlanacak projenin başladığını söyledi.
Çalışmaların yaklaşık bir yıl içinde tamamlanacağını ifade eden Ergül, şöyle konuştu:
"Yıllardır aynı olan bu cadde, Sinop'un doğal güzelliğine uymuyor. Bugünden itibaren caddeyi revize ederek modern bir şekilde önümüzdeki haziran ayında hizmete açacağız. Dolayısıyla bütün esnaf ve vatandaşlarımızın yeni çehresiyle Sakarya Caddesi'ni beğeneceğini düşünüyorum. Bu caddeyi yeşillikler içinde, insanların daha çok gezinti yapabilecekleri, oturabilecekleri, sohbet edebilecekleri bir cadde şekline dönüştüreceğiz."
Son Dakika › Güncel › Sinop'ta Sokak Yayalaştırma Çalışması Başladı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.