
Sivas'ın Suşehri ilçesinde 2 köy, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında karantinaya alındı.
Valilikten yapılan açıklamada, Kovid-19 salgınının yayılarak vatandaşların hayatını tehdit etmesini engellemek ve sosyal izolasyonu sağlamak amacıyla Suşehri ilçesi Akçağıl ve Solak köylerinin, İlçe Hıfzıssıhha Kurulu kararıyla karantinaya alındığı bildirildi.
Karantina kararının bugün saat 23.59'dan itibaren geçerli olacağı, köylere giriş ve çıkışların yasaklanacağı belirtildi.
Son Dakika › Güncel › Sivas'ta 2 köy koronavirüs tedbirleri kapsamında karantinaya alındı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.