Eskişehir'de şofbenden sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen iki kişi, hayatı tehlike kaydıyla tedavi altına alındı.
Alınan bilgiye göre, Şeker Mahallesi Turanoğlu Sokak üzerinde bulunan bir evde oturan H.O. ile M.O., şofbenden sızan karbonmonoksit gazından zehirlendi. Durumu anlayan yakınlarının çağırdığı 112 Acil Sağlık ekipleri tarafından Eskişehir Devlet Hastanesi'ne kaldırılan kişilerin hayati tehlikesinin bulunduğu öğrenildi. Zehirlenen vatandaşların tedavilerinin yoğun bakım ünitesinde devam ettiği belirtildi. - ESKİŞEHİR
Son Dakika › Güncel › Şofbenden Sızan Gaz 2 Kişiyi Öldürüyordu - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.