Söğüt Belediyesi Personeline 'Bağımlılık Eğitimi' Verildi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Söğüt Belediyesi Personeline 'Bağımlılık Eğitimi' Verildi

Söğüt Belediyesi Personeline \'Bağımlılık Eğitimi\' Verildi
23.03.2018 16:58

Bilecik’in Söğüt ilçesinde belediye personeline ’Bağımlılık Eğitimi’ verildi.

Bilecik'in Söğüt ilçesinde belediye personeline 'Bağımlılık Eğitimi' verildi.

Söğüt Belediye Başkanlığı toplantı salonunda düzenlenen bağımlılık eğitimine birim müdürleri ve belediye çalışanları katıldı. Yapılan eğitim hakkında bilgi veren Söğüt Belediye Başkanı Halil Aydoğdu, "Milli Eğitim Bakanlığı tarafından hazırlanan eğitim çalışmasında, belediyemizin toplantı salonunda personelimize sigara, alkol ve günümüzde oldukça yaygın hale gelen teknoloji bağımlılığı konusunda eğitim verildi" dedi.

Öte yandan eğitim sonunda katılımcılara sertifikaları verildi. - BİLECİK

Kaynak: İHA

Son Dakika Güncel Söğüt Belediyesi Personeline 'Bağımlılık Eğitimi' Verildi - Son Dakika


Advertisement