Hatay'ın Altınözü ilçesinde yeni tip koronavirüs (Kovid-19) denetimi yapıldı.
Altınözü Kaymakamı Bülent Uygur ve ilçede oluşturulan denetim ekipleri, Kovid-19 tedbirleri kapsamında kontrollü normalleşme süreciyle ilgili denetimlerde bulundu.
Ekipler, denetimlerin sıklaştıracaklarını, kurallara uymayanlara ceza yazılacağını belirtti.
Son Dakika › Güncel › Son dakika! Altınözü'nde Kovid-19 denetimi yapıldı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.