Sungurlu'da Klor Gazından 2 Kişi Zehirlendi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Sungurlu'da Klor Gazından 2 Kişi Zehirlendi

Sungurlu\'da Klor Gazından 2 Kişi Zehirlendi
15.01.2014 16:15

Çorum’un Sungurlu ilçesinde, klor gazından zehirlenen 2 kişi hastaneye kaldırıldı.

Çorum'un Sungurlu ilçesinde, klor gazından zehirlenen 2 kişi hastaneye kaldırıldı.

Edinilen bilgilere göre, Akçay Mahallesi Perşembe Pazarı yanında hurdacılık yapan Ayhan Sandıklı (40) ve Hakan Sandıklı (25), klor tüpünden sızan gazdan zehirlendi. Çevrede bulunan vatandaşlar durumu 112 Acil Servis ekipleri ve Sungurlu Belediyesi itfaiye ekiplerine bildirdi. Kısa sürede olay yerine gelen sağlık ekipleri, zehirlenen Ayhan Sandıklı ve Hakan Sandıklı'yı ambulansla Sungurlu Devlet Hastanesi'ne kaldırarak tedavi altına alındı. - ÇORUM

Kaynak: İHA

Son Dakika Güncel Sungurlu'da Klor Gazından 2 Kişi Zehirlendi - Son Dakika


Advertisement