Tedavileri Tamamlandı Doğaya Salındı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Tedavileri Tamamlandı Doğaya Salındı

Tedavileri Tamamlandı Doğaya Salındı
01.02.2019 10:17  Güncelleme: 10:20

Eskişehir Büyükşehir Belediyesi Hayvanat Bahçesi Müdürlüğü veterinerleri tarafından bir süredir tedavileri yapılan 2 adet şahin doğaya salındı.

Doğa Koruma Ve Milli Parklar Eskişehir Şube Müdürlüğü ekipleri tarafından kış koşulları sebebiyle bitkin ve yaralı bulunan şahinler Büyükşehir Belediyesi Hayvanat Bahçesi veterinerleri tarafından tedavi edildi.

Tedavi ve rehabilitasyon süreçlerinde Büyükşehir Belediyesi veterinerleri tarafından eski sağlıklarına kavuşturulan şahinler doğal hayatlarına geri bırakıldı.

Kaynak: Bültenler

Son Dakika Güncel Tedavileri Tamamlandı Doğaya Salındı - Son Dakika


Advertisement