Urla'da Sağlıklı Beslenme Söyleşisi Yapıldı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Urla'da Sağlıklı Beslenme Söyleşisi Yapıldı

Urla\'da Sağlıklı Beslenme Söyleşisi Yapıldı
29.07.2015 10:40

Urla Belediyesi'nin düzenlemiş olduğu sağlıklı beslenme ve doğru yöntemle kalıcı zayıflama söyleşisi Belediye Meclis Salonunda yapıldı.

Diyetisyen Çiğdem Çetinkaya'nın gerçekleştirdiği söyleşide sağlıklı beslenmenin püf noktaları anlatıldı.

Yapılan diyet programlarının fiziksel aktiviteler ile desteklenmesi gerektiğinin altını çizen diyetisyen Çetinkaya, sağlıklı ve kaliteli bir yaşam için gerekli olan suyun düzenli olarak tüketilmesi gerektiğine de dikkat çekti.

Özellikle kadınların ilgi gösterdiği toplantıda sağlıklı bir diyet programının adımlarını anlatan diyetisyen, "Haftada veya ayda kaç kilo verilmelİ, yağ yakmaya yardımcı besinler nelerdir, yaz diyeti farklı mıdır?" gibi yöneltilen soruları yanıtladı.

Urla Belediyesi Kadın ve Aile Hizmetleri Müdürlüğü'nün eğitim ve seminer çalışmaları devam ediyor.

Kaynak: Bültenler

Son Dakika Güncel Urla'da Sağlıklı Beslenme Söyleşisi Yapıldı - Son Dakika


Advertisement