Giresun'un Bulancak ilçesinde yaralı halde bulunan ebabil, tedavisinin ardından doğaya salındı.
Bulancak ilçesine bağlı Burunucu köyünde üç gün önce vatandaşlar, kanatlarından yaralı halde ebabil buldu.
Giresun Doğa Koruma ve Milli Parklar Şube Müdürlüğüne teslim edilen kuş tedavi altına alındı.
Tedavinin ardında ebabil, Şebinkarahisar Doğa Koruma ve Milli Parklar Şefliği görevlileri tarafından ilçe kırsalında doğaya salındı.
Son Dakika › Güncel › Yaralı ebabil tedavisinin ardından doğaya salındı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.