-Yasağın ardından görüntülenen boş caddeler ANKARA - Başkentte yeni tip koronavirüsle (Kovid-19) mücadele kapsamında sokağa çıkma yasağının uygulanmasıyla sokaklar boş kaldı.
Son Dakika › Güncel › Yasağın ardından cadde ve sokaklar boş kaldı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.