Şanlıurfa'da yollarının yapılması için yolu lastik yakarak kapatan grup ile onlara müdahale eden polis ekipleri arasında gergin anlar yaşandı. 3 eylemci gözaltına alındı.
Alınan bilgiye göre, yollarının yapılmasını isteyen bir grup, saat 20.00 sıralarında Süleymaniye Caddesi'nde eylem yaptı. Lastik yakarak yolu kapatan eylemcilere polis ekipleri müdahale etti. Dağılmak istemeyen gruptan 3 kişi gözaltına alındı. Caddenin dar olması nedeniylede itfaiye ekibi olaya müdahale edemeyince polis ekipleri, yanan lastikleri de söndürdü.
Olayla ilgili inceleme başlatıldı. - ŞANLIURFA
Son Dakika › Güncel › Yolun Yapılması İçin Yolu Kapattılar - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.