
Bursa'da zimmetine 4 milyon lira geçirdiği iddia edilen Mali Hizmet Müdürü, 2 yıl sonra tahliye oldu.
3. Ağır Ceza Mahkemesi'nde "nitelikli zimmet" suçundan 20 yıla kadar hapsi istenen tutuklu sanık Gürsu Belediyesi Mali Hizmet Müdürü İ.Ç. (45) ile hesaplarına para aktardığı iddia edilen tutuksuz sanık ganyan bayii işletmecisi T.E. (44), bugün tekrar hakim karşısına çıktı. Hesaplarına para aktarıldığı iddia edilen diğer tutuksuz sanıklar tabelacı S.G. (47) ve bahis bayii işletmecisi D.Y. ise (58), bugünkü duruşmaya katılmadı. Sanık İ.Ç'nin Avukatı Özge Cirit, müvekkilinin 2 yıl 3 aydır tutuklu olduğunu ifade ederek, "Müvekkilimin 2 yıllık tutukluluk süresi dolmuştur. Deliller toplanmış, kaçma şüphesi yoktur. Tutuklama bir tedbirdir. Tutuklamanın müvekkilimin daha fazla mağduriyetine yol açmaması için tahliyesini talep ediyoruz." dedi.
Mahkeme, 2 çocuk babası İ.Ç'nin tahliyesine karar verirken, yurt dışı çıkış yasağı da koydu. Duruşma, eksikliklerin giderilmesi için ertelendi.
- BURSA
Son Dakika › Güncel › 'Zimmete Para Geçirme' ile Suçlanan Mali Hizmet Müdürüne Tahliye - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.