Beşiktaş, Atatürk'ü Dolmabahçe'de Andı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Beşiktaş, Atatürk'ü Dolmabahçe'de Andı

Beşiktaş, Atatürk\'ü Dolmabahçe\'de Andı
10.11.2025 10:18

Beşiktaş Kulübü, Atatürk'ün 87. yıl dönümünde Dolmabahçe'de anma töreni düzenledi.

Beşiktaş Kulübü, Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ü ebediyete intikalinin 87. yıl dönümünde Dolmabahçe'de andı.

Tüpraş Stadı'nın Dolmabahçe tarafında düzenlenen törene, Beşiktaş Kulübü Başkanı Serdal Adalı, yönetim kurulu üyeleri ve siyah-beyazlı sporcular katıldı.

Törende saat 9'u 5 geçe siren sesleri eşliğinde Atatürk için saygı duruşunda bulunuldu ve ardından İstiklal Marşı okundu.

Kaynak: AA

Son Dakika Spor Beşiktaş, Atatürk'ü Dolmabahçe'de Andı - Son Dakika


Advertisement