Güney Kore'de 267 kişiyi taşıyan yolcu feribotu karaya oturdu. Bölgeye Sahil Güvenlik devriye botları sevk edildi.
Güney Kore Sahil Güvenliği tarafından yapılan açıklamada, 246 yolcu ve 21 mürettebatın bulunduğu bir feribotun başkent Seul'ün yaklaşık 310 kilometre güneybatısındaki Sinan bölgesine bağlı bir adanın yakınlarında yerel saatle 20.17 civarında karaya oturduğu bildirildi. Herhangi bir yaralanma veya hasarın olup olmadığını belirlemek üzere bölgeye devriye botları gönderildi.
Güneydeki tatil adası Jeju'dan ayrılan feribotun güneybatıdaki liman kenti Mokpo'ya gittiği öğrenildi. Güney Kore medyası, geminin Jangsan Adası yakınlarında su altındaki bir kayaya çarparak karaya oturduğunu aktardı. - SEUL
Son Dakika › 3-sayfa › Güney Kore'de Feribot Karaya Oturdu - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.